otrdiena, 2013. gada 12. novembris

Janome 423S (apskata autore - Iveta)

Par savu šujmašīnu stāsta Iveta no wonderosa.net bloga.


Šujmašīnas modelis un ražotājvalsts:

Made in Thailand

Aptuvenā cena iegādes laikā:

 156.00 Ls

Iegādes vieta:

Godīgi neatminos vairs, Bet bija necils interneta veikals, ka deva vislētāko cenu.

Tips:

Elektromehāniska šujmašīna

Dūrienu veidu skaits:

24. dūrieni
Mani favorīti lietošanas laikā bija, klasiskai zigzaga dūriens un H trikotāžas dūriens (trikotāžas dūriena kvalitāte ir atkarīga no auduma un adatas, reizēm speciālās adatas šuj krietni sliktāk par parastām, sīkāk kā man veicas var apskatīt blogā http://wonderosa.net/2013/02/18/useful-sewing-tricks-noderigi-susanas-triki/ ) Daudzus dūrienus nemaz neesmu izmēģinājusi.



Dūriena minimālais un maksimālais platums/garums:

Maksimālais rūriena platums 5 mm, minimālais 1 mm. Dūriena garums 4mm, minimālais 1mm.

Pogcaurumu skaits un veids/veidi:

Viena veida automātiskais pogcauruma dūriens. Bet es to neizmantoju. Šuju manuāli.

Kuģītis - horizontālā vai vertikālā novietojuma:

Vertikāli novietots.



Diega ievērējs - automātiskais vai manuālais:

Kas ir automātisks? Katrā ziņā diegu pašai nav jāver iekšā adatā, tam ir savs mehānisms, ar kura palīdzību ātri ieveru diegu.



Brīvā pleca platforma:

Ir. Šaura, ērta. Bieži izmantoju.



Spolītes turētājs - horizontālā vai vertikālā novietojuma:

Vertikāls.

Piederumu komplektācijā ietilpst :

1.     Rāvējslēdzēja pēdiņa
2.     Pogcaurumu pēdiņa
3.     Pēdiņa maliņas nolocīšanai
4.     Spolītes 4
5.     Adatu komplekts (bija)
6.     Nazītis ārdīšanai (bija)
7.     Skrūvgriezis
8.     Eļļa (bija)
9.     Plāksnīte neredzamās malas atšūšanai



Kā tiek galā ar biezu audumu, ādas un kažokādas šūšanu:

Kažokādu neemsu šuvusi, bet gluži nesen šuvu ādu kopā ar vilnas audumu, un viss leiliski izdevās.

Kā tiek galā ar ļoti smalku audumu šūšanu:

Pielāgojot mašīnu (pēdiņas augstumu), lietojot piemērotas adatas, vai piemeklējot labākās konkrētai situācijai, veiksmīgi esmu šuvusi ar dažādiem audumiem, gan plānu slīdīgu organzu vai zīdu.

Vai šujmašīna ir "izvēlīga" diegu ziņā:

Nē, ir pat ņēmusi diegus, aks izteikti nepatika overlokam.

Kādiem darbiem pārsvarā izmantojat šo šujmašīnu :

Šuju intensīvi . Ir šūts vis sko avr iedomāties sākot no bērnu drēbītēm, beidzot ar somām, mēteļiem, dīvānu pārvalkiem.

Cik ilgi tā jums kalpo:

Kalpo jau 3 gadus.

Par šujmašīnas plusiem un mīnusiem:

Plusi:
 

Man kā tehniskai personai ir svarīgi, ka es PATI varu mašīnu sakopt. Es to emsu izjaukusi un salikusi vairākas reizes. Patīk, ka neprasa lielus ieguldījumus. Patīk, ka mašīna ir vienkārša, un neskatoties uz zemo cenu Janome mani nekad nav pievīlusi, ir īsts darba zirdziņš.

Mīnusi: 

Mīnusi: skaļa, jānodrošina ideāli stabila darba virsma, jo pie ātrāka darba var vibrēt. Ilgojos pēc mašīnas ar horizontālu kuģīti. Citus trūkumus uz sitiena grūti iedomāties.

Ja būtu iespēja šo pašu modeli pirkt vēlreiz, vai to darītu? Vai ieteiktu citiem?


Šī ir mana pirmā elektromehāniskā mašīna, un pirku kā pilnīgs nezinātājs un amatieris. Nebiju gatava ieguldīt lielu naudu, jo nebiju droša, ka šūšana ir lieta kas mani aizraus. BET neskatoties uz pieticīgo ieguldījumu mašīnas iegādē, es esmu ļoti veiksmīgi iepirkusies. Mašīna nestrādā hobija līmenī. Tā ir reāls darba zirgs, ikdienas tiek darbināta vismaz stundas 6. Un savā ziņā tā man ir mīļa un uzticama. Šo mašīnu noteikti iesaku, ja nav lielas rosības, bet vēlaties šūt. Pat ja hobijs pāraug jau reālā darbā, mašīna jūs nepievils.

2 komentāri:

  1. Sveiki, dāmas un kungi! Vai jums ir nepieciešama finansiāla palīdzība? Es esmu Sjūzena Bensone. Esmu aizdevējs un arī finanšu konsultants.

    Vai jums ir nepieciešams biznesa aizdevums, personīgais aizdevums, hipotēkas aizdevums vai aizdevums, lai pabeigtu savu projektu? Ja jūsu atbilde ir jā, es iesaku sazināties ar manu uzņēmumu. Mēs sniedzam visa veida aizdevumu pakalpojumus, tostarp ilgtermiņa un īstermiņa aizdevumus, nodrošinātus un nenodrošinātus aizdevumus un daudz ko citu. Lai iegūtu papildinformāciju, rakstiet mums pa e-pastu: (sunshinefinancialgroupinc@gmail.com) vai rakstiet man tieši uz WhatsApp, izmantojot: +447360502110, un saņemiet atbildi vienā mirklī.

    Aizdevums no uzticama un kompetenta uzņēmuma ir tas, kas jums nepieciešams, lai sasniegtu savu mērķi. Mēs esam visaptverošs finanšu pakalpojumu uzņēmums un esam apņēmušies palīdzēt jums īstenot visas jūsu vēlmes. Mēs specializējamies strukturētu finanšu risinājumu nodrošināšanā privātpersonām un uzņēmumiem visefektīvākajā un ātrākajā veidā.

    * Jūs varat pieteikties aizdevumam jebkurā laikā un vietā.
    * Elastīga summa – Jūs izlemjat, cik daudz vēlaties aizņemties.
    * Ātrs tiešais finansējums — saņemiet aizdevumu 24 stundu laikā pēc apstiprināšanas.
    * Elastīga procentu likme 3%.
    * Augsts apstiprināšanas līmenis
    * Elastīga atmaksa — jums ir jāizvēlas atmaksas datums — katru nedēļu, mēnesi vai gadu 1–30 gadu garumā.
    * Vienkārša tiešsaistes lietojumprogramma.
    * Personalizētas konsultācijas un zināšanas.
    * Nav slēptu maksu

    Nepalaidiet garām iespēju finanšu trūkuma dēļ. Sazinieties ar manu uzņēmumu tagad, mēs varam jums palīdzēt ar aizdevumu, jo esam palīdzējuši daudzām personām un organizācijām, kuras visā pasaulē ir saskārušās ar finansiālām grūtībām

    Lai iegūtu papildinformāciju par mūsu aizdevuma piedāvājumu, lūdzu, nosūtiet mums savu aizdevuma pieprasījumu caur
    E-pasts: (sunshinefinancialgroupinc@gmail.com)
    WhatsApp: +447360502110

    Starpnieki / konsultanti / brokeri ir laipni aicināti piesaistīt savus klientus un ir 100% aizsargāti. Pilnīgā pārliecībā mēs strādāsim kopā visu iesaistīto pušu labā.

    AtbildētDzēst